همه چیز توپ برای موبایل

انواع کلیپ صوتی و تصویری خفن و خنده دار جک باحل و توپ

همه چیز توپ برای موبایل

انواع کلیپ صوتی و تصویری خفن و خنده دار جک باحل و توپ

اس ام اس سر کاری

در بحر حبیب گرچه ما خیس شدیم

در مکتب عشق…اهل تشخیص شدیم

“ره زین شب تاریک نبردیم برون…”

ماندیم و به دست دوست سرویس شدیم

*******

با یار هزار درد دل دارم من

آری دل بی صبر خجل دارم من

پس فرقت یار کی به سر خواهد شد؟

گوساله ی من بفهم! دل دارم من

********

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!

******

دومی ها… سومی ها… دیپلمه ها… دانشجویان…
مهندسان… وکلا… پزشکان… هنرمندان …

همتون فدای کسی که الان داره این اس ام اس رو می خونه …

***********

آرامش در زندگی بهترین چیزه
بیا به آرامش فکر کنیم
به زندگی
به عشق
به زیبایی
به بهشت
به جهنم
به درک
به تو چه
به من چه
برو اعصاب ندارم

***********

نرو پایین سر کاریه

.

.

.

نرو

.

.

.

نرو

.

.

.

سلام، آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی، من این پایین منتظرت بودم.

**********

واسه تو میخک و واسه بقیه رز میارم
تو رو هر وقت می بینم یه جورایی بز میارم

************

سلام این اس ام اس صرفاً جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است و ارزش قانونی دیگه ای ندارد. شب بخیر!!

************

می گم پاشو یه چند تا اس ام اس بفرستیم اینور اونور مردمو بیدار کنیم. خیلی حال میده!!

************

آمازون با تمام درختاش… آسمون با تمام ستاره هاش… دنیا با تمام آدمهاش… بارون با تمام قطراتش خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی، خیلی می شه!


تا حالا فکر کردی کی بیشتر از همه برات می میره ؟
برو پایین
.
.
.
دنبال چی می گردی ؟ من که این پایین جا نمیشم .

هیچ می دونی چقدر گلی…
.
.
.
واسه دستهات ضرر داره؟ فقط از مایع ظرفشویی جام استفاده کن!


چه غمگینانه می پیچد درون کوچه ی قلبم
صدای توکه می گفتی: نون خشکیه…!


عشق جزیره ایست در آبهای دوردست.
خوشگلم! SMS نخون، پارو بزن!

توی جاده ی عشق  تو تنها پمپ سوختی هستی که بدون کارت سوخت بنزین می زنم!

تو درختی هستی پراز احساس که من به عشق سایه ات خرم را به آن می بندم


علف هرزه چیست ؟گیاهی است که هنوز فوایدش کشف نشده است مثل تو!!!


چی صدا کنم تو رو ؟ گورخر یا کانگورو !؟

کاشکی خر بودی عزیزم میشدم سوار تو !!


دیشب خواب دیدم تویه باغ سرسبز داشتی برای خودت قدم می زدی ، منم اونجا بودم

کنار دریاچه ، دیدم یه گل قرمز بین لباته ، داشتی به من نزدیک می شدی

می خواستم بهت یه چیزی بگم اما یه دفعه چوپونت اومد و بردت طویله!!


**********


o-o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-<<-<

خیال نکن اینا از دوریت مردن. دارن خودشونو برنزه می کنن!


شمابرنده شمش طلای بانک شدی به سایت

Www.areh joone amat.com

مراجعه کن.

************

دستان پسرک می لرزید… چشمانش گشاد شده بود، دهانش باز مانده بود… توان حرف زدن نداشت… سکوت همه جا را فرا گرفته بود… آخر او هم مانده بود که چه طور میمون می تونه اس ام اس بخونه؟

***********


ارمنى بلدى ؟

یراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا ( از آخر به اول بخون)

************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد